ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כתובת אמינה לכל צרכי כיבוי אש

    כתובת אמינה לכל צרכי כיבוי וגילוי אש, ספרינקרלים ותברואה

    נדרשים להתקין מערכת ספרינקלרים? מבקשים לבדוק אם לחץ המים ברשת העירונית מספיק עבור המערכת? עם ר.צ. כיבוי אש בע"מ תזכו למענה שלם, איכותי ואמין לכל צרכיכם.

    בחברה המוערכת והמובילה ר.צ. כיבוי אש בע"מ תקבלו מעטפת שירות מקיפה בכל הקשור למערכות כיבוי וגילוי אש. בין היתר החברה מספקת מערכות כיבוי וגילוי אש אוטומאטיות וספרינקלרים החל משלבי תכנון המערכות, דרך התקנתן ועד לתחזוקתן השוטפת לאורך זמן.  בנוסף, החברה מבצעת עבודות מים ואינסטלציה לרבות התקנת מערכות ניקוז, מי צריכה וביצוע בדיקות ספיקה ולחץ של רשת המים. שירותים מקצועיים אלו ונוספים ניתנים בכל רחבי המדינה לכל מגזרי המשק – עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

    חברה המקצועית ומומלצת

    הצלחתה של ר.צ. כיבוי אש בע"מ בכל רחבי הארץ ובכל המגזרים, והמוניטין המעולה שהיא רכשה, נבעים ממספר איכויות מהותיות. קודם כל, מקצועיות החברה ניכרת בצוותים מיומנים ומנוסים עם תודעת שירות גבוהה, המקפידים על נושאי בטיחות ומעניקים אישורים נחוצים עבור חברות הביטוח ומכבי האש. כמו כן החברה מספקת ללקוחותיה את המערכות והציוד המתקדמים והחדשניים ביותר בשוק. היא פועלת כמובן לפי דרישות תקן מחמירות ביותר של מת"י  ו- N.F.P.A, עבור התקנה ותחזוקה של מערכות כיבוי אש ועבור עבודות אינסטלציה.

    מערכות ספרינקלרים אוטומטיות

    אחד השירותים הבולטים שמספקת החברה עבור צרכי כיבוי אש, הוא כל הקשור להתקנת ותחזוקת מערכות ספרינקלרים אוטומטיות. מדובר במערכות מתקדמות ואמינות שאינן דורשת התערבות אנוש, המסייעות בכיבוי אש ובמניעת התפשטותה על ידי התזת מים:

    • מערכת רטובה – עם מתזים אוטומטיים המחוברים לצנרת מלאה במים שכל אחד מהם פועל גם כגלאי, אשר נפתחים בעת זיהוי עלייה בחום החדר.
    • מערכת הצפה – מערכת עם מתזים פתוחים מחוברת לצנרת ריקה ממים, כאשר בעת זיהוי שריפה מורם מגוף המאפשר הזרמה מיידית של מים.
    • מערכת יבשה – מערכת בה המתזים משמשים גם כגלאים המחוברת לצנרת, ובמקום מים מלאה באוויר דחוס. בעת זיהוי חום המתזים נפתחים ומשחררים אוויר בלחץ גבוה, דבר הגורם לפתיחת מגוף המזרים מים לכל המתזים.
    • מערכת עם הפעלה מוקדמת – מערכת ספרינקלרים הפועלת בדומה למערכת יבשה עם תוספת של מערכת לגילוי אש נפרדת המותקנת בסמוך למתזים.

    בדיקות ספיקה ולחצים – אופיין רשת מים

    בכדי לספק מענה שלם לצרכי כיבוי אש צד החברה מתמחה גם בכל הקשור למערכות מים. בין היתר היא מאושרת על ידי מכון התקנים הישראלי לביצוע בדיקות ספיקה ולחצים, המיועדות לבדוק שלחץ וכמות המים המגיעים מהרשת העירונית מספקים עבור צרכי מערכות ספרינקלרים וכיבוי אש. את הבדיקות החברה מבצעת בעזרת מד ספיקה ונטורי מתקדם וממוחשב הבוחן לחץ סטטי, דינאמי ולחץ שיורי. בהמשך, בהתאם לתוצאות נבנה גרף ומופק דו"ח תוצאות.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      מתזים לכיבוי אש

      מתזים לכיבוי אש חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ מוסמכת לספק שירותי התקנה ותחזוקה של מערכות כיבוי אש, הכוללים גם את...

      קרא עוד
      מטפי כיבוי אש

      מטפי כיבוי אש חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ הפועלת בתחום מערכות ספרינקלרים, כיבוי אש ותברואה, מספקת ללקוחותיה שירותי מכירת ציוד כיבוי אש הכולל...

      קרא עוד
      כיבוי אש חיפה

      כיבוי אש בחיפה כמו בכל מקום, גם באזור חיפה והקריות חשוב מאוד לדאוג לבטיחות בכלל ולבטיחות באש בפרט....

      קרא עוד
      אישור כיבוי אש

      אישור כיבוי אש ר.צ. כיבוי אש בע"מ הינה חברה מאושרת ומוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי, ובהתאם לדרישות התקן...

      קרא עוד
      ספרינקלרים בדירה

      חשיבות מערכת ספרינקלרים בדירה כל מרכיב במערכת התגובה שלכם לאש הוא חיוני להצלת חיים. מערכת ספרינקלרים בדירה היא לעיתים קו...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן