ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אישור כיבוי אש

    אישור כיבוי אש

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ הינה חברה מאושרת ומוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי, ובהתאם לדרישות התקן הישראלי 1928, לביצוע בדיקות אישור כיבוי אש, בין היתר עבור מערכות כיבוי אש, ספרינקלרים וציוד כיבוי אש. הבדיקות שמבוצעות בכל רחבי הארץ ולכלל מגזרי המשק, נדרשות לשם אישורי תקינות של גופים ורשויות הכוללים את מכבי האש, מכון התקנים, חברות ביטוח ומשרד הבריאות. את הבדיקות אנו מבצעים באופן יסודי ומקצועי עבור מערכות שאנו התקנו או שהותקנו על ידי חברות אחרות, באמצעות צוות טכנאי מנוסה שעבר הכשרה והסכמה מטעם מכון התקנים הישראלי.

    חשיבותו של אישור כיבוי אש – ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    יש לדעת כי במדינת ישראל קיימים תקנות וחוקים מפורטים העוסקים בבטיחות באש, אשר נועדו למנוע נזקי שריפה לנפש ורכוש. לכן, בכדי לקבל אישור למבנה חדש או רישיון לעסקים יש צורך באישורי כיבוי אש מתאימים. האישורים יבטיחו שבמבנה ובבית העסק יש את כל המערכות והציוד הנדרשים בחוק לשם הגנתם מפני שרפות, וכן שציוד ומערכות אלו אכן תקינים וזמינים לשימוש בעת הצורך. הליך זה מבוצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים המגיעים לאתר המיועד וסורקים אותו, מכינים עבורו תוכנית בטיחות אש מפורטת בהתאם לדרישות החוק, מפיקים דו"ח אישור כיבוי אש, ומגישים אותו לרשויות הרלוונטיות.

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – הפקת דו"ח אישור כיבוי אש

    אנו מבצעים בדיקות תקינות לקבלת אישורי כיבוי אש הנדרשים עבור אישור מבנה או עסק חדש, וכן כבדיקות תקופתיות המבוצעות במועדים הקבועים בחוק. במהלך הבדיקה יבחן איש מקצוע את תפקוד ותקינות מערכת וציוד כיבוי האש, וימלא דו"ח אישור תקינות שנתי אשר יפרט את מצבה של המערכת ובאם היא עומדת בדרישות החוק. כמו כן, במידה ויתגלו במהלך הבדיקה ליקויים הצוות שלנו יציע לכם מספר פתרונות חילופיים רלוונטיים, ויספק עבור תיקון הליקויים הצעת מחיר הולמת. לאחר ביצוע התיקונים הנדרשים אנו נפיק דו"ח אישור כיבוי אש חדש, אשר יאשר את תקינות המערכות וציוד כיבוי האש במתחם.

    הזמנת שירותי אישור כיבוי אש – ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    להזמנת שירותי אישור כיבוי אש על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ ללא עלות, צרו קשר עם חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ בטלפון 04-6921441.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

     

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      מטפי כיבוי אש

      מטפי כיבוי אש חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ הפועלת בתחום מערכות ספרינקלרים, כיבוי אש ותברואה, מספקת ללקוחותיה שירותי מכירת ציוד כיבוי אש הכולל...

      קרא עוד
      התקנת ספרינקלרים

      התרנת ספרינקלרים ר.צ. כיבוי אש בע"מ הינה חברה מובילה המתמחה בתכנון והתקנת מערכות כיבוי אש, ומוסמכת גם בכל...

      קרא עוד
      ציוד כיבוי אש

      האם בעסק/בבנין שלכם יש ציוד כיבוי אש ? כל עסק/בניין צריך מטפים, ברזי כיבוי, זרנוקים וגלגלונים תקנים שעברו...

      קרא עוד
      כיבוי אש חיפה

      כיבוי אש בחיפה כמו בכל מקום, גם באזור חיפה והקריות חשוב מאוד לדאוג לבטיחות בכלל ולבטיחות באש בפרט....

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן