ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ברז הסנקה ספרינקלרים

    חיבור הסנקה לכבאית

    מערכות ספרינקלרים הן נכון להיום המערכות האמינות והאפקטיביות ביותר להתמודדות עם אש בחללים סגורים ולכן גם מותקנות כסטנדרט במבני ציבור, מפעלים ובתי עסק גדולים. עבור העין הבלתי מקצועית, מדובר בסך הכל במערכת של צינורות העוברים בתקרת החדר ובשעת הצורך מתיזים מים אל תוך החלל בו הם מותקנים דרך מתזים ייעודיים. זהו תיאור נכון, פחות או יותר, אך ישנו רכיב אחד נסתר מן העין שבלעדיו המערכת פשוט לא הייתה יכולה למלא את תפקידה – ברז הסנקה ספרינקלרים.

     

    מהו ברז הסנקה ומה הקשר שלו לספרינקלרים ?

    ברז הסנקה הוא ברז שמטרתו להגביר את לחץ המים בנקודת ההזנה של המים אל תוך מערכת הכיבוי. המים מגיעים אל המבנה ישירות ממערכת המים העירונית בלחץ מים סטנדרטי וקבוע. לחץ מים זה הוא די והותר לכל הצרכים השוטפים שלנו בבתי מגורים, בתי עסק, מבני ציבור ואפילו במרבית המפעלים. אלא שהמשימה של כיבוי אש בשטח נרחב מחייבת זמינות גבוהה של מים בלחץ גבוה בכל חלקי המבנה בו זמנית ולשם כך נדרש לחץ מים גבוה הרבה יותר, שיוכל לדחוף את זרם המים בעוצמה הנדרשת לכל חלקי המבנה, גם לנקודה הרחוקה והעליונה ביותר שבו ובדיוק למטרה זו נועד ברז הסנקה ספרינקלרים, שנדרש גם לצורך הפעלה יעילה של מערכת ספרינקלרים הפרושה בדרך כלל על פני שטח נרחב ולעיתים גם בכמה מפלסי גובה.

    מה חשוב לדעת על ברז ההסנקה שלכם ?

    ככלל, בכל התקנה של מערכת ספרינקלרים מותקן גם ברז הסנקה ספרינקלרים כחלק בלתי נפרד מן המערכת כולה. אתם מבחינתכם רוצים לוודא שברז כזה אכן מותקן במערכת שלכם אך לא די בכך. בכדי להבטיח את פעולתו של הברז ברגע האמת, חשוב לבצע בדיקות תקופתיות של תקינות הברז ותקינות המערכת כולה בסיוע אנשי מקצוע, ממש כפי שאתם עורכים בדיקה תקופתית למעלית בבניין. ברז הסנקה ספרינקלרים חייב לעמוד במספר פרמטרים של לחץ, מהירות תגובה ויכולת דחיפה של מים אל תוך המערכת ובכל מקרה בו כושל הברז בפרמטרים אלו, יש לבחון תיקון או החלפה שלו.

    אצלנו בחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ תוכלו למצוא את כל הפתרונות לגילוי וכיבוי אש באמצעות מערכות אוטומטיות, חצי אוטומטיות וידניות ובכלל זה גם ברז הסנקה למערכות ספרינקלרים בכל היקף.

    לרשותכם עומד הצוות המקצועי של ר.צ. כיבוי אש בע"מ לכל שאלה, ייעוץ וכן לביצוע בדיקות תקינות תקופתיות למערכות הכיבוי המותקנות אצלכם. לפרטים נוספים והזמנת שירות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 04-6921441.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מידע מקצועי נוספים

      תחזוקה

      מתחזקים עם ר.צ. כיבוי אש בע"מ תחזוקה: פעולה או פעולות המיועדות לשמור על תפקודם התקין, על חזותם ועל ערכם...

      קרא עוד
      ציוד כיבוי אש

      האם בעסק/בבנין שלכם יש ציוד כיבוי אש ? כל עסק/בניין צריך מטפים, ברזי כיבוי, זרנוקים וגלגלונים תקנים שעברו...

      קרא עוד
      מתזים לעסק

      ספרינקלרים – תנו למומחים לדאוג לשקט שלכם ספרינקלר: ספרינקלר הוא אביזר המשמש כגלאי אש וככבאי אש. ספרינקלר הראשון הומצא בשנת...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן