ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    התקנת מערכת כיבוי אש

    התקנת מערכת כיבוי אש

    בטיחות האש בעולם כולו ובכלל זה בישראל, השתפרה לאין שיעור במהלך העשורים האחרונים וזה לא בגלל שהאש פחות שורפת או שהחומרים המקיפים אותנו הם פחות דליקים, אלא דווקא בזכות מערכות גילוי וכיבוי אש מתקדמות, שמאפשרות לנו גם להימנע משריפות וגם להתמודד איתן בצורה הרבה יותר יעילה. בדיוק מהסיבה הזאת, התקנת מערכת כיבוי אש היא תנאי הכרחי לקבלת רישיון עסק או רישיון הפעלה של מבני ציבור. ישנם בתי עסק בהם מערכת הכיבוי תתמצא במטף כיבוי וישנם כאלה בהם נדרשת מערכת ספרינקלרים מתקדמת עם חיבור למערכת גילוי אש אוטומטית.

    לפני שמתקינים את המערכת

    עוד לפני שמתקינים מערכת כיבוי אש, חשוב מאוד לוודא שמתקינים את המערכת הנכונה. המערכת הנכונה היא המערכת שא' עונה על דרישות רשות הכיבוי וההצלה לצורך מתן אישור בטיחות אש למבנה וב' עונה על הצרכים שלנו עצמנו ביחס לבטיחות האש שלנו, של העובדים שלנו, של המבקרים במבנה שלנו ושל הרכוש שלנו. ייתכן שמבחינת רשויות הכיבוי, תוכלו להסתפק במערכת כיבוי מינימלית כלשהי, אבל עבורכם יהיה זה נכון להתקין מערכת מתקדמת יותר, אם כי בדרך כלל המצב הוא הפוך, דרישות רשויות הכיבוי תהיינה גבוהות יותר מאלו שלנו. בכל אופן, גם כדי להבטיח את בטיחות האש במבנה שלכם וגם כדי להבטיח את רישוי המבנה, חשוב לוודא שבחרתם במערכת המתאימה על כל רכיביה ולוודא זאת מראש.

    התקנת המערכת

    התקנת מערכת כיבוי אש חייבת להתבצע על ידי גורם מורשה ובעל היכולות הנדרשות לא רק לחבר התקנים לקיר באמצעות ברגים, אלא גם ובעיקר לוודא שהמערכת מותקנת בצורה מושלמת, שתאפשר לה לפעול בצורה תקינה ומהימנה בשעת חירום. מערכות כיבוי אש הן מערכות שבדרך כלל יושבות במקומן ללא מעש במשך שנים ארוכות ואולי בכלל, רק כדי שבפעם האחת והיחידה בה הן נדרשות, הן אכן תהיינה שם ותבצע את פעולתן. בכדי להבטיח שכך אכן יקרה, התקנת מערכת כיבוי אש צריכה להתבצע בצורה מקצועית, מוקפדת וללא קיצורי דרך ועיגולי פינות, מה שמחייב ביצוע על ידי גורם מקצועי, אמין ומוכר.

    חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ היא אחת החברות המובילות בתחום בטיחות האש בישראל. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות גילוי וכיבוי אש אוטומטיים וידניים, שירותי התקנת מערכת כיבוי אש על פי כל התקנים והכללים המחייבים, סיוע בתכנון וייעוץ בהתאם לדרישות החוק והרשויות וכמובן שירות מקצועי ללא פשרות. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 04-6921441.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מידע מקצועי נוספים

      ברז הסנקה ספרינקלרים

      חיבור הסנקה לכבאית מערכות ספרינקלרים הן נכון להיום המערכות האמינות והאפקטיביות ביותר להתמודדות עם אש בחללים סגורים ולכן...

      קרא עוד
      תחזוקה

      מתחזקים עם ר.צ. כיבוי אש בע"מ תחזוקה: פעולה או פעולות המיועדות לשמור על תפקודם התקין, על חזותם ועל ערכם...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן