ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כיבוי אש חדרה

    כיבוי אש בחדרה

    כאשר בונים מבנה חדש, כאשר פותחים עסק חדש, כאשר מקימים מבנה כל כלשהו, חשוב תמיד להתייחס להוראות כיבוי האש, מטעם הרשויות המקומיות ומכבי האש. גם בחדרה, חשוב לדאוג להתקנה ותחזוקה מתאימים של אמצעים מתאימים. אמצעי כיבוי אש חדרה יכולים לסייע בהתמודדות מתאימה עם מקרה אסון, עם דליקה או פיצוץ. אין ספק שהתקנה של האמצעים המתאימים היא צעד חיוני לטובת הבטיחות.

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – יעילות בכיבוי ובהתראה

    כאשר מדברים על מערכות כיבוי אש חדרה, מדובר למעשה על שורה שלמה של מתקנים ואמצים שנועדו להתמודד עם שריפה.

    בין האמצעים המשולבים ניתן למצוא:

    • גלאים – הללו נועדו לספק התראה מוקדמת כאשר מופיעה סימן מסוכן שמורה על סכנה. ישנם גלאים שפועלים בהתבסס על עשן, ישנם גלאים שפועלים על סמך מדד של חום וטמפרטורה, יש גלאים משולבים ועוד.
    • ספרינקלרים ומתזים – זהו אמצעי חשוב ביותר שיכול גם לכבות שריפה, גם לספק התראה מוקדמת ולעיתים גם להוציא קריאה לשירותי הכיבוי באופן אוטומטי. עיקר המשמעות של המתזים היא בזיהוי מוקדם המשולב עם הפעלה של מערכת כיבוי מהירה ומיידית. ישנם מתזים שפועלים באמצעות מים ויש אחרים שפועלים על ידי זרמי אוויר.
    • מערכות כיבוי בקצף – מפעלים ומקומות רגישים, עם חומרים דליקים או נפיצים, נוהגים לרכוש מערכות כיבוי מיוחדות. מערכות אלה לא יפעלו בדרך כלל על מים אלא על בסיס קצף מיוחד שחונק את האש.
    • כאשר רוצים ממד נוסף של בטיחות, ניתן להתקין מרכזיות שדואגות לשלב הודעה לכוחות הכיבוי וההצלה. קריאה לכוחות ההצלחה מספקת ממד נוסף של בטיחות, לשריפות גדולות. בנוסף, הדבר נדרש למקרה של נפגעים משאיפת עשן, למשל, או לנפגעים אחרים.
    • באתרים רבים נדרש להשלים את ההיערכות עם התקנת משאבות מיוחדות ומכלי אספקת מים ייעודיים. כאשר מדובר במפעל גדול, בית עסק הומה אדם, מגדל מגורים או משרדים וכיוצא באלה, יש צורך באספקת מים יעילה, בלחץ גבוה, בגלגלונים יעילים ובאמצעים נוספים להשלמה.
    • מטפים מקומיים – ראוי למקם במקומות אסטרטגיים גם מטפים להפעלה ידנית. אמצעי פשוט זה הוכיח לא פעם את יעילותו הן בבתים ובן בבתי עסק.

    ביקורת תקופתית נדרשת עם – ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    לאחר שהסברנו על המשמעות החשובה של התקנת ציוד כיבוי אש חדרה ראוי להוסיף דבר נוסף. רכישה של האמצעים שהוזכרו להלן איננה מספיקה. את ההיערכות יש להשלים באמצעות הזמנת שירותי ביקורת בכל תקופה נתונה. רק כך ניתן להבטיח תקינות לשעת הצורך, באופן מתמשך וללא תקלות.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      אישור כיבוי אש

      אישור כיבוי אש ר.צ. כיבוי אש בע"מ הינה חברה מאושרת ומוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי, ובהתאם לדרישות התקן...

      קרא עוד
      ברז כיבוי אש

      ברז כיבוי אש – עשה ואל תעשה הייתם שולחים מנתח לחדר הניתוח בלי אזמל? או חייל לקרב בלי...

      קרא עוד
      ציוד כיבוי אש

      האם בעסק/בבנין שלכם יש ציוד כיבוי אש ? כל עסק/בניין צריך מטפים, ברזי כיבוי, זרנוקים וגלגלונים תקנים שעברו...

      קרא עוד
      מטפי כיבוי אש

      מטפי כיבוי אש חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ הפועלת בתחום מערכות ספרינקלרים, כיבוי אש ותברואה, מספקת ללקוחותיה שירותי מכירת ציוד כיבוי אש הכולל...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן