ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כיבוי אש חיפה

    כיבוי אש בחיפה

    כמו בכל מקום, גם באזור חיפה והקריות חשוב מאוד לדאוג לבטיחות בכלל ולבטיחות באש בפרט. חשוב מאוד להתקין מערכות כיבוי אש בחיפה כאשר מדובר בעסקים ובבתים רבי קומות. מלבד העובדה הפשוטה שאישור אכלוס לא יינתן אם לא פועלים על פי כללי בטיחות מתאימים, בתי עסק גם לא יקבלו רישיון עסק ללא התקנת אמצעים מאימים לגילוי וכיבוי אש.

    על מנת לפעול בצורה נכונה מבחינה חוקית ובנוסף, על מנת לספק סביבת עבודה או מגורים בטוחה יותר, על פי כל כללי כיבוי אש חיפה, חשוב להתקין אמצעי עזר מתאימים שעומדים בתקנות.

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – חברה מקצועית עם תו תקן

    כאשר מבקשים להתקין ציוד כיבוי אש חיפה, חשוב לפנות לחברה מקצועית ואמינה. חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ יכולה לספק לא רק מגוון אמצעים ואביזרים לכיבוי אש אלא גם פועלת על פי תקינה מחמירה. העובדה שחברה שמספקת מערכות וציוד מתאימים פועלת על פי תו תקן של מכון התקנים הישראלי יכולה להבטיח מקצועיות מושלמת והגנה מרבית.

    כאשר בוחרים מערכות כיבוי אש חיפה באיכות גבוהה ועם התקנה וביקורת על פי תקינה מקומית ובין לאומית, שומרים על רכוש יקר מפני אסון. חשוב מכך, היערכות מתאימה, מבעוד מועד, בהחלט יכולה להציל חיים. זהו אלמנט חשוב וחיוני, שלא נמדד בכסף ושלא ניתן לנקוב עבורו במחיר.

    לא רק מטפים – ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    היערכות לאפשרות של שריפה, במיוחד באתרים גדולים ובבתי עסק, לא תסתפק בדרך כלל ברכישה של מטפים בלבד. גם גלאי עשן פשוטים כלל לא יספקו מענה מושלם. את הפתרון הנכון ניתן לקבל בזכות האפשרות של התקנת ספרינקלרים חיפה. חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ מתקינה מערכות שנכנסות לפעולה באופן אוטומטי, באמצעות גלאים שונים, יכולה להתמודד עם אש כבר בשלביה הראשונים.

    העובדה שניתן לרכוש ספרינקלרים מצוינים, שפועלים על לחץ מים או על לחץ אוויר, יכולה להיות משמעותית מכמה בחינות:

    • ניתן לחברו גם להתראה קולית, שתאפשר פינוי מתחם, בצורה מהירה, יעילה וכמובן – מוקדמת.
    • הכיבוי המהיר של האש מפחית את הנזק מאש ועשן, גם אם נוצר כזה.
    • שימוש במים בשלב ראשון מאפשר צריכה של מעט מים להשגת תוצאות טובות. גם זה מביא לצמצום הנזקים, לעומת התזת מים באופן ידני בצורה בזבזנית ופחות יעילה.

    ראוי לציין שתחזוקה ושימור של מערכות כיבוי אש שונות מצריכות גם שיתוף פעולה עם קבלני אינסטלציה בחיפה. הדבר נחוץ כדי לדאוג ללחץ מים בצינורות במידה מספקת לשעת חירום. בנוסף, זה מונע שילוב של מי כיבוי אש (מים עומדים, שמאבדים מניקיונם) עם מי שתיה רגילים.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      ספרינקלרים בדירה

      חשיבות מערכת ספרינקלרים בדירה כל מרכיב במערכת התגובה שלכם לאש הוא חיוני להצלת חיים. מערכת ספרינקלרים בדירה היא לעיתים קו...

      קרא עוד
      מערכת פריאקשן

      מערכת פריאקשין – מערכת יבשה מערכות ספרינקלרים הן מערכות אמינות מאוד בדרך כלל, אבל ישנם מצבים בהם "בדרך...

      קרא עוד
      מטפי כיבוי אש

      מטפי כיבוי אש חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ הפועלת בתחום מערכות ספרינקלרים, כיבוי אש ותברואה, מספקת ללקוחותיה שירותי מכירת ציוד כיבוי אש הכולל...

      קרא עוד
      אישור כיבוי אש

      אישור כיבוי אש ר.צ. כיבוי אש בע"מ הינה חברה מאושרת ומוסמכת על ידי מכון התקנים הישראלי, ובהתאם לדרישות התקן...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן