ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מערכות כיבוי אש בצפון

    מערכות כיבוי אש בצפון

    בזמן שגרה, כשהכל פועל כמו שצריך, קל מאוד לשכוח את המשמעות והחשיבות של היערכות מוקדמת. על מנת להבטיח הגנה מרבית למקרה של תקלה במערכת החשמל וקצר, למקרה של פיצוץ לא צפוי או כל התלקחות שגורמת לשריפה, חשוב להתקין מבעוד מועד מערכות מתאימות של כיבוי אש.

    גם באזור צפון הארץ חשוב מאוד לפעול נכון. על פי התקנות מחויבים בתי עסק ומפעלים וגם לא מעט בנייני מגורים להתקין סוגים שונים של מערכות כיבוי אש. סוגים נוספים מומלץ להתקין, גם אם אין חובה לכך, בכדי למנוע אסונות, נזקים מיותרים ופגיעות בגוף או בנפש.

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – ספרינקלרים עם תו תקן

    כאשר מעוניינים להשיג תוצאות טובות, חשוב להכיר סוגים מגוונים של אמצעי כיבוי, שליטה ובקרה. מערכת כיבוי תכיל, על פי רוב מטפים מקצועיים וכן גם ספרינקלרים. ספרינקלרים בצפון חשוב מאוד לרכוש אך ורק מחברה שפועלת בהתאם לתקנים ויש ברשותה תקן של מכון התקנים הישראלי. המהדרין יעדיפו חברה שפועלת גם על פי תקנים בינלאומיים, שנוסחו על מנת לשפר את היעילות ואת הבטיחות.

    מים לשעת חירום – ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    למרות שישנם אמצעי כיבוי שאינם זקוקים למים, כגון ספרינקלרים יבשים או מטפלים שפועלים על בסיס אבקה, המים הם עדיין אמצעי כיבוי מרכזי. מכיוון שכך, חשוב תמיד לדאוג לכך שיהיו מים זמינים לשעת חירום וכן גם מערכות תומכות משלימות.

    ראשית, חשוב ביותר לפעול בשיתוף עם קבלני אינסטלציה בצפון בכדי לוודא שהצנרת מתאימה, תקינה ויש גם לחץ מים מתאים. בנוסף, חשוב לוודא שמותקנת מערכת שמונעת זרימה חוזרת של מים ממערכות הכיבוי לתוך צנרת מי השתייה. פעולה כזאת עלולה להפריע במקרה שריפה ולא פחות חשוב, היא גם פוגעת באיכות מי השתייה. בספרינקלרים, למשל, יש מים שאינם זורמים ואינם מתחלפים לאורך זמן. אם הללו יזרמו לצנרת הרגילה, המים שם עלולים לקלוט חיידקים שמתרבים במים עומדים.

    נוסף לכל האמור לעיל, יש כמובן לדאוג לביקורות תכופות, על פי החוק. הביקורות יבדקו את כל הציוד כגון גלגלונים, ספרינקלרים ומערכות התראה שונות. הביקורות ימנעו מצב שבו חוסר תחזוקה תפגע ביעילות ובבטיחות.

    גלאים ומטפים – ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    לסיום, נספר שלא חייבים להיות בית עסק גדול או מגדל מגורים בכדי להתקין אמצעי כיבוי והתראה ראויים. כיום, גלאים ומטפי כיבוי זמינים בעלות שווה לכל נפש, שמתאימה לכל מקום ולכל אחד. היערכות נכונה, על פי החוק, התקנות ולמעשה גם עם פי צו ההיגיון, ימנעו פגיעות ונזקים שניתן למנוע.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      כיבוי אש חדרה

      כיבוי אש בחדרה כאשר בונים מבנה חדש, כאשר פותחים עסק חדש, כאשר מקימים מבנה כל כלשהו, חשוב תמיד...

      קרא עוד
      גילוי אש

      סימנים מקדימים לשריפה אם תכלאו בתוך מבנה בוער, כנראה שתכנסו לפאניקה, אך אם תבחינו בשריפה בשלב מוקדם מספיק,...

      קרא עוד
      כיבוי אש חיפה

      כיבוי אש בחיפה כמו בכל מקום, גם באזור חיפה והקריות חשוב מאוד לדאוג לבטיחות בכלל ולבטיחות באש בפרט....

      קרא עוד
      מטפי כיבוי אש

      מטפי כיבוי אש חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ הפועלת בתחום מערכות ספרינקלרים, כיבוי אש ותברואה, מספקת ללקוחותיה שירותי מכירת ציוד כיבוי אש הכולל...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן