ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מטפי כיבוי אש

    מטפי כיבוי אש

    חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ הפועלת בתחום מערכות ספרינקלרים, כיבוי אש ותברואה, מספקת ללקוחותיה שירותי מכירת ציוד כיבוי אש הכולל גם מכירת מטפים ובדיקת תקינותם. מטפי כיבוי אש מוצעים על ידינו בכל גודל וסוג נדרש, בהתאם לצרכי הלקוח ודרישות החוק, ומסופקים בפריסה ארצית רחבה לקהל לקוחות מכל ענפי ומגזרי המשק.

    חשיבות החזקת מטף כיבוי – ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    מעבר לחובת החזקתו בחוק במבנים פרטיים, עסקיים וציבוריים, מטף הוא כלי כיבוי חשוב, נייד וקומפקטי, פשוט לשימוש ויעיל למיגון ומתן מענה ראשוני לשריפות בבתי מגורים ובבתי עסק. כלי כיבוי זה מהווה לא אחת אמצעי זמין יחיד למניעת התפשטות אש בשלבים ראשוניים של שריפות. את המטפים אנו משווקים ומוכרים בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח ומאפייני המבנה שעבורו המתקן נועד.

    סוגי מטפי כיבוי אש

    אנו מחזיקים בכל גודל וסוג של מטפי כיבוי ומסייעים ללקוחותינו בבחירת סוג המטפים הנכון והמתאים עבורם. המטפים מסופקים עם מד לחץ תקין בהתאם לדרישות החוק, דבר המאפשר את תפקודם המלא ואת פיזור חומריהם באופן יעיל. המטפים נחלקים לשלושה סוגים עיקריים:

    • מטפי אבקה  סוג המטפים הנפוץ ביותר בישראל, המוצע על ידינו עם מספר סוגי אבקות לא רעילות. אלו מטפים יעילים למטרות שונות, לרבות כיבוי שרפות של נוזלים, חשמל וגזים, וכן לכיבוי מוצקים ומתכות קלות ולכיבוי שרפות בחללים סגורים.
    • מטפי קצף – אלו הם מטפים קלים לשימוש, יעילים לכיבוי שריפות נוזלים ומוצקים, המציפים את שטח השריפה בקצף שמונע ומעכב בעירה. מטפים אלו מוצעים במספר סוגי קצף לרבות קצף כימי, קצף רב תכליתי, קצף דטרגנטי, פרוטאיני, קצף לדליקות כוהל ATC, וכן קצף היוצר שכבה מימית AFFF.
    • מטפי גז – כוללים בין היתר שימוש בגז דו תחמוצת הפחמן, המפחית את כמות החמצן בשטח שריפה שמקורה בדלקים או חשמל, אם כי יש לציין שמטף מסוג זה אינו יעיל בשטחים פתוחים. מטף גז נוסף שאנו מוכרים הינו מסוג גז הלוגן, הנחשב ידידותי לסביבה ומכבה את האש באמצעות התערבות בהליך הבעירה.

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – בדיקת תקינות מטפי כיבוי אש

    מלבד מכירת מטפים, חברתנו מספקת גם שירותי בדיקת מטפי כיבוי אש תקופתיות. את הבדיקות יש לבצע לפחות פעם בשנה כדי להבטיח שהמטפים שברשותכם אכן תקינים ומוכנים לתפעול, ובמידה שאינם תקינים יוחלפו בחדשים. הבדיקות יבחנו בין היתר שהמטף מלא ושלא נעשה בו  שימוש, שאין בו דליפות, שניצרתו שלמה וסגורה וכן שרמת הלחץ בו תקנית.

    הזמנת מטפי כיבוי אש – ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    להזמנת מטפי כיבוי אש מכל סוג וגודל ולבדיקת תקינות מטפים קיימים, התקשרו אל ר.צ. כיבוי אש בע"מ בטלפון 04-6921441, ותזכו לקבל גם ייעוץ בחינם ללא עלות.

    שמירה על ביטחונם וחייהם של בני אדם היא ערך עליון וחשוב מאוד. לכן, עם השנים, התפתחו להם תחומים שמטרתם לספק פתרונות כיצד לספק הגנה מפני מצבים מסוכנים ובמידת הצורך – איך לטפל בהם גם כאשר הם מתרחשים. אחד המצבים אשר יכולים להוות סכנה ממשית הוא בעת דליקה של אש- קטנה כגדולה.

    החלטתם אם כך להתקין ציוד כיבוי אש– בעבודה, בבית, בעסק או במקום ציבורי על מנת לספק הגנה ואמצעי טיפול במצב מסכן חיים. כאשר מדובר בחיי אדם ובמערכות שמטרתן למנוע נזקים, פעילותן התקינה בעת מצב חירום הכרחית וחשובה. מערכות לא תקינות, שהיו אמורות למנוע או לטפל בבעיה מסכנת, עשויות להוביל לנזקים חמורים ואף לאובדן חיי אדם.

    ציוד כיבוי אש הוא רחב וכולל בתוכו בין היתר מטפי כיבוי אש, ארונות כיבוי אש, זרנוקי מים, וגלגלונים שמטרתם היא לטפל במצבי דליקה קטנים יחסית ובכך למנוע התפשטות רחבה יותר של האש ומתאימים לשימוש בלתי מיומן. מטפי כיבוי האש העיקריים מכילים בתוכם אבקה רב תכליתית המתאימה לכיבוי של שריפות מכל הסוגים- מוצקים, נוזלים או מכשירי חשמל, הם בעלי עמידות גבוהה בתנאים קשים ויכולים לעמוד בקפיצות, מזג אוויר משתנה וטלטולים. כאשר מבצעים רכישה של מטפים לכיבוי אש יש לוודא כי הם עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלים אשר דנים בין היתר בהתאמה של המטף לדרגת השריפה, בהתקנה שלהם וגם בסימונם. מטפי כיבוי האש נותנים מענה לכל מצב ומאפשרים טיפול ראשוני בשריפה.

    כפי שקיים בלאי בכל מוצר לאורך זמן, כך גם במטפי האש. לכן, יש לבצע בקרה שוטפת של ציוד כיבוי האש בדגש על המטפים ולבצע תחזוקה באמצעות איש מקצוע המוסמך לכך. יש לוודא כי הכלי ללא פגם וחורים, כי השסתום והאבקה בפנים במצב תקין.  

    בין אם אתם זקוקים לציוד כיבוי אש נייד ובין אם אתם זקוקים לציוד כיבוי אש קבוע כמו ספרינקלרים או מערכות לזיהוי עשן ואש, חשוב לבחור בחברה מקצועית המספקת ציוד מתקדם, מתחזקת ומתקינה ציוד זה. בנוסף, חברה מקצועית תספק ציוד אשר עומד בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי למערכות כיבוי אש, כך שתדעו שבמקרה חירום הציוד יעבוד בצורה תקינה ויימנע נזק ואסון.

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ היא חברה בתחום התברואה, כיבוי וגילוי אש ומערכות ספרינלקרים. החברה מספקת מעטפת מלאה ללקוחותיה תוך שימת דגש על איכות מוצרים, עמידה בתקנים מחמירים, מקצוענות וחדשנות.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מידע מקצועי נוספים

      ציוד כיבוי אש

      האם בעסק/בבנין שלכם יש ציוד כיבוי אש ? כל עסק/בניין צריך מטפים, ברזי כיבוי, זרנוקים וגלגלונים תקנים שעברו...

      קרא עוד
      מטפים לעסק

      מטפי כיבוי אש   FIRE EXTINGUISHER חברתנו מספקת את המטפים עד לעסק/בית הלקוח בתוך פרק זמן קצר מיום ההזמנה. המטפים עומדים...

      קרא עוד
      תחזוקה

      מתחזקים עם ר.צ. כיבוי אש בע"מ תחזוקה: פעולה או פעולות המיועדות לשמור על תפקודם התקין, על חזותם ועל ערכם...

      קרא עוד
      מתזים לעסק

      ספרינקלרים – תנו למומחים לדאוג לשקט שלכם ספרינקלר: ספרינקלר הוא אביזר המשמש כגלאי אש וככבאי אש. ספרינקלר הראשון הומצא בשנת...

      קרא עוד
      ברז הסנקה ספרינקלרים

      חיבור הסנקה לכבאית מערכות ספרינקלרים הן נכון להיום המערכות האמינות והאפקטיביות ביותר להתמודדות עם אש בחללים סגורים ולכן...

      קרא עוד

      מטפה כיבוי אש איכותי

      האמצעי המהיר והזמין ביותר לטפל בו בהתלקחות פתאומית של אש, בין אם בבית, במשרד או בכל מקום אחר הוא מטפי כיבוי אש. כאשר מדובר על מבנים ציבוריים כמו חברות ומפעלים, בנייני משרדים וכו' אחזקת מטפי כיבוי אש היא חובה. כך גם במבני מגורים גדולים. בבתים ובדירות עצמם אמנם החוק אינו מחייב זאת, אך אין ספק שמטף שכל בני הבית יודעים היכן הוא נמצא יסייע מאוד במצב חירום בו מרגישים ריח של עשן או רואים התלקחות של אש. מומלץ מאוד להחזיק מטף כיבוי גם ברכב על כל צרה שלא תבוא. אנו בר.צ. כיבוי אש מציעים מטפי כיבוי אש בכל גודל ומסוגים שונים בהתאם לצורך ומספקים שירותים שונים הקשורים לבטיחות אש.

      סוגים שונים של מטפי כיבוי אש

      מטפי כיבוי אש ניתן לחלק על פי הגודל (הנפוצים הם במשקלים של 1,2,3,ו- 6 ק"ג) וגם על פי סוג חומר המילוי שבמטף. שלושת הסוגים העיקריים של המטפים הם:

      • מטפי אבקה: אלה נחשבים למטפים הנפוצים ביותר בארץ. הם מתאימים לכיבוי שריפות הנוצרות על ידי גורמים שונים: נוזלים, גזים וחשמל. אלה מטפי כיבוי אש המתאימים לכיבוי שריפות בחללים סגורים ומצליחים לכבות מוצקים שונים ואף מתכות.
      • מטפי קצף: מטפים אלה אף הם נוחים מאוד לשימוש ויש להם יתרון שדומה ליתרונם של מטפים עם אבקה בכך ששני סוגי החומרים אינם מוליכים חשמל ולכן ניתן לכבות איתם גם שריפות הנובעות מחשמל (זאת בניגוד למים שיכולים לגרום להתחשמלות). ישנם סוגים שונים של קצף וכולם מונעים ומעכבים בעירה.
      • מטפי גז: הגז יכול להיות פחמן דו חמצני המנטרל את פעולת החמצן שגורמת להתלקחות והתפשטות האש ולכן מתאים לשריפה שנוצרה כתוצאה מחשמל או דלקים. ישנם גם מטפי גז עם הלוגן, הנחשב ידידותי לסביבה.

      בדיקת מטפי כיבוי אש

      רכישת מטפי כיבוי אש ואחסונם במקום מתאים אינם מספיקים כדי לדעת בוודאות שבכל זמן שתצטרכו את המטף הוא יפעל בצורה הטובה ביותר. כדי לוודא זאת חשוב לבצע בדיקות תקופתיות של המטפים. במהלך הבדיקה יוודא הבודק שנצרת המטף שלמה, שהלחץ בו תקין, שאין דליפה ממנו ושהוא מלא לחלוטין. צריכים מטפי כיבוי אש חדשים? רוצים לבדוק את הקיימים? אנו בר.צ. כיבוי אש כאן לשירותכם.

      מטפי כיבוי אש לכיבוי שריפות קטנות וגדולות

      מטפי כיבוי אש הם מכשירים ניידים שנועדו לשלוט או לכבות שריפות קטנות. הם מגיעים בסוגים שונים, מסווגים על סמך חומר הכיבוי שהם מכילים, כגון מים, קצף, כימיקלים יבשים, CO2 או תחליפי הלון. מטפי כיבוי אש בדרך כלל מורכבים ממיכל בלחץ מלא בחומר הכיבוי, פיית פריקה וידית להפעלה, המספקים כלי חיוני לבטיחות אש בבתים, במקומות עבודה ובחללים ציבוריים.

      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן