ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ציוד כיבוי אש

    האם בעסק/בבנין שלכם יש ציוד כיבוי אש ?

    כל עסק/בניין צריך מטפים, ברזי כיבוי, זרנוקים וגלגלונים תקנים שעברו בדיקה שנתית, אבל יתכן מאוד שהציוד כיבוי אש בעסק/בנין שלכם לא תקין או חסר.

    חברתנו מספקת, מתקינה, מתחזקת מגוון רב של ציוד כיבוי אש.

    החברה פועלת באישור מכון התקנים הישראלי למערכות כיבוי אש.

    למה צריך ציוד לכיבוי אש ?

    ציוד כיבוי חיוני כדי להכיל, לשלוט ולכבות שריפות, להגן על אנשים, רכוש והסביבה. כמו כן, יש צורך להגיב לקריאות חירום ולהעניק סיוע עד שניתן יהיה לכבות ולכבות את האש כראוי.

    האם צריך ציוד לכיבוי אש בעסק ?

    כן, לעסקים חשוב שיהיה ציוד כיבוי אש לבטיחות והגנה במקרה חירום. ציוד בטיחות אש יכול לעזור להפחית את הסיכון לשריפה ולמזער את הנזק הפוטנציאלי שנגרם כתוצאה משריפה.

    מי צריך להתקין ולטפל בציוד לכיבוי אש ?

    ציוד כיבוי אש צריך להיות מותקן על ידי טכנאים מוסמכים ומנוסים ולתחזק ולבדוק באופן קבוע כדי להבטיח שהוא תמיד תקין.

    בנוסף, חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ מבצעת הדרכה לצוות כיצד להשתמש בציוד בצורה נכונה ובטוחה.

     

    חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ מספקת עד לבית הלקוח ציוד למניעת שריפות:

    גלגלוני כיבוי אש – כל הסוגים והגדלים

    מטפים – כל הסוגים והגדלים

    זרנוקים – כל הסוגים והגדלים

    מזנקים – כל הסוגים והגדלים

    ארונות כיבוי אש – כל הסוגים והגדלים

    ברזי כיבוי אש – כל הסוגים והגדלים

    התקנה מבוצעת ע"פ תקנים הרלוונטיים וע"י צוות טכנאי מקצועי ומיומן אשר עברו קורסי הסמכה במכון התקנים הישראלי.

     

    השירות ניתן בכל רחבי הארץ. לייעוץ חינם חייגו – 04-6921441

    ר.צ. כיבוי אש בע"מ – טיפה מעל כולם

     כל הזכויות שמורות לחברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מידע מקצועי נוספים

      ברז הסנקה ספרינקלרים

      חיבור הסנקה לכבאית מערכות ספרינקלרים הן נכון להיום המערכות האמינות והאפקטיביות ביותר להתמודדות עם אש בחללים סגורים ולכן...

      קרא עוד
      מטפי כיבוי אש

      מטפי כיבוי אש חברת ר.צ. כיבוי אש בע"מ הפועלת בתחום מערכות ספרינקלרים, כיבוי אש ותברואה, מספקת ללקוחותיה שירותי מכירת ציוד כיבוי אש הכולל...

      קרא עוד

      ציוד כיבוי אש מתקדם

      בין אם זהו מפעל המתעסק עם חומרים דליקים ובין אם זהו בית פרטי, הסכנה להתלקחות ולפריצת שריפה תמיד קיימת. עד כמה שלא נעים לחשוב על כך, זוהי עובדה ובמהדורות החדשות ניתן לשמוע על לא מעט מקרים של התלקחות לא צפויה, פעם מסוללה של אופניים חשמליים ופעם ממזרון שנשרף. לכן, אחזקת ציוד כיבוי אש היא דבר שכל אחד צריך היום לחשוב עליו. כמובן בהתאם לצרכים ולאמור על פי חוק לאותו סוג מבנה. בבתים פרטיים אמנם אין חוק הקובע שאחזקת ציוד כיבוי אש הוא חובה אך בתור חברה העוסקת שנים בתחום, אנו ממליצים להצטייד גם במינימום לכל מקרה שלא יהיה. צריכים ציוד כיבוי אש לבית או למשרד? אנו בר.צ. כיבוי אש עוסקים שנים בתחום ונשמח לייעץ בבחירה, להתקין ולתחזק את הציוד.

      מה כולל ציוד כיבוי אש?

      ציוד כיבוי אש כולל מספר אלמנטים. הבסיסי בהם הוא מטף כיבוי. ישנם סוגים שונים של מטפי כיבוי. ישנם מטפים בגדלים שונים, כשהפופולאריים ביותר הם בגדלים של 1, 2, 3 ו- 6 ק"ג. ישנם מטפים בהם חומר המילוי הוא אבקה, עם קצף או גז. ציוד כיבוי בסיסי נוסף הוא גלגלון אש. מדובר על צינור ארוך באמצעותו אפשר להתחיל ולהשתלט על האש. ישנם ברזי כיבוי מסוגים וגדלים שונים, עם פתח אחד לחיבור צינור או יותר, זרנוקי כיבוי. ציוד כיבוי אש נמצא לרוב בתוך ארונות כיבוי וחשוב להצטייד במספר מספיק של ארונות כאלה. מעבר לאלמנטים האלה, כדאי להתקין מערכת כיבוי הכוללת מערכת ספרינקלרים וכן מערכת גילוי אש עם גלאי אש ועשן ורכזת גילוי אש.

      רכשו ציוד כיבוי אש מציל חיים

      ציוד כיבוי אש הוא  לא עניין של מה בכך. מעבר לכך שחשוב להצטייד בכל הציוד הרלוונטי לכם, חשוב לא פחות לדאוג לבדיקות תקופתיות שלו, עבודת תחזוקה שוטפת ותיקונים אם נדרש. ציוד כיבוי אש נמצא רוב הזמן במצב סטטי ולא ניתן לדעת האם הוא יתפקד בצורה הטובה ביותר בשעת הצורך. אנו בר.צ. כיבוי אש בעלי ניסיון של שנים, מוכרים את הציוד האיכותי ביותר, דואגים לתכנון והתקנה יסודיים וגם מבצעים בדיקות תקופתיות ואחזקה שוטפת.

      ציוד כיבוי אש מתקדם

      בהתאם לחוק, כל בעל עסק חייב להתקין מערכות כיבוי אש כאשר המטרה היא לשמור על המבנה באופן המקסימלי במקרים של שריפה ולמזער נזקים עד כמה שניתן וכן להציל חיי אדם. כמובן שכל מערכת מעין זאת דורשת ציוד כיבוי אש שיש לבחור בצורה הטובה ביותר. חשוב לזכור כי שריפות עלולות לפרוץ לא פעם בבתי עסק, במשרדים ואפילו בנייני מגורים ועל כן, ציוד כיבוי אש הוא קריטי לצורך שמירה והגנה מקסימליים על חיי אדם ועל הרכוש שבמבנה.

      מה חשוב לדעת על ציוד כיבוי אש?

      ציוד כיבוי אש כאמור נחוץ במגוון רחב של מצבים. המטרה של הציוד המדובר הוא לספק את ההגנה הטובה ביותר בבתי עסק, בבנייני מגורים, במשרדים או בכל מבנה אחר במקרה שבו פורצת שריפה. באמצעות הציוד המדובר ניתן לכבות את השריפה עוד לפני שהיא מתפשטת וכך למנוע נזקים מהותיים ביותר לרכוש וכן לחיי אדם. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של ציוד כיבוי אש שניתן לבחור אותו בהתאם לצרכים הספציפיים העומדים על הפרק. כמובן שחשוב מאוד לרכוש את הציוד המדובר רק מחברה אמינה ומקצועית אשר מציעה את שירותיה בתחום המדובר שכן, המטרה היא לרכוש ציוד איכותי שניתן לדעת כי השימוש בו יהיה יעיל.

      כיצד בוחרים ציוד כיבוי אש?

      כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המציעות ציוד כיבוי אש ועל כן, חשוב מאוד לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום המדובר, אשר ידוע כי הציוד שהיא מספקת הוא איכותי ויעיל מאוד. כדאי מאוד להגדיר מראש את הציוד שאתם זקוקים לו, בהתאם למערכת כיבוי האש וגילוי העשן שאתם בוחרים בה עבור המבנה. מעבר לכך, יש לוודא כי מדובר על ציוד תקין ואיכותי. כדאי מאוד לברר אודות חברות שונות המציעות ציוד כיבוי אש על מנת לבחור בסופו של דבר את החברה הנכונה, כדאי לבחון את מגוון הציוד שכל חברה מציעה, את האיכות שלו וכן עד כמה הוא מתקדם ומשוכלל. כמו כן, כדאי מאוד לקבל המלצות אודות חברות

      מוצרי כיבוי אש

      מוצרי כיבוי אש הם מוצרים חשובים ביותר במגוון רחב של מבנים. בין מוצרי כיבוי אש ניתן למצוא סוגים שונים של מוצרים שניתן להשתמש בהם במקרים שבהם פורצת שריפה במבנה. הציוד שניתן למצוא כיום הם: מתזים או ספרינקלרים בשמם האחר, מטפים, גלגלונים, גלאי עשן ועוד. כמובן שחשוב לבחור את המוצרים המתאימים ביותר לכל מבנה וזאת בהתאם לצרכיו. מעבר לכך, כאשר מדובר על ציוד הרלוונטי עבור כיבוי אש, אין להתפשר על האיכות שלו. המטרה היא לרכוש את הציוד האיכותי ביותר שיספק את התוצאה הטובה ביותר בסופו של דבר.

      מוצרי כיבוי אש- מה ניתן למצוא?

      בין מוצרי כיבוי אש ניתן למצוא מטפים לכיבוי אש. מדובר על מוצר הנדרש בכל חניון, מקום ציבורי, בית עסק, בנייני משרדים, מוסדות ציבוריים שבהם יש המתנת קהל, בתי ספר, מוסדות אקדמאיים ועוד. מדובר על מוצר חשוב ביותר במקרים שבהם פורצת שריפה במקום. מטפים מכילים בהם חומר הרלוונטי לכבות שריפות. כמובן שסוג המטפים צריך להיבחר בהתאם לצרכים של המקום וכך גם כמות המטפים. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים היטב את תחום ציוד כיבוי אש ובפרט את תחום המטפים, על מנת שיעניקו לכם ייעוץ לגבי סוג מטפים שכדאי לכם לרכוש, כמה מטפים כדאי לכם לרכוש, היכן כדאי לכם למקם אותם ועוד.

      מהם גלגלוני כיבוי אש?

      עוד סוג ציוד שחשוב שיהיה במגוון רחב של מבנים הוא גלגלונים לכיבוי אש. מדובר על גלגלונים שיש לשלוף אותם בעת הצורך מתוך ארונות אדומים. הארונות הללו יותקנו במגוון רחב של מקומות לרבות: חניונים של קניונים, בנייני משרדים פרטיים או ציבוריים ועוד. כאשר מותקן גלגלון כיבוי אש במקום, ניתן להשתלט בצורה הרבה יותר מהירה על שריפות שפורצות. כמובן שחשוב לבחור את הגלגלונים אשר מכילים את חומר הכיבוי הרלוונטי לאותו המקום. גם במקרה של גלגלונים מעין אלה,  יש להתייעץ עם מומחים בתחום אשר יספקו לכם הכוונה לגבי סוגי הגלגלונים הנדרשים לכם במקום

      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן